OUTFIT IN PRAGUE

Hey’ooo dere! Åh, da var det allerede mandag og siste dagen vår i Praha. Flyet vårt går klokka 9 ikveld, men vi må sjekke ut nå, så vi har en del tid å slå igjel, men det tror jeg vi skal klare fint. På lørdag tilbringte vi nesten hele dagen på det største kjøpesentert her, Palladium; et egentlig veldig bra senter med mye utvalg, men ettersom jeg hadde funnet et senter med akkurat de butikkene jeg ville i måtte vi dra dit i går. Dessverre fikk jeg ikke gjort meg ferdig fordi jeg ble helt sykt kvalm. Altså, vi bestilte pizza, men jeg klarte bare spsie 1/4 del av min før vi bare måtte komme oss tilbake til hotellrommet. Det ble altså en laaang og sykt ubehagelig kveld i går, hvor jeg var sykt kvalm og til slutt kastet opp. Jeg føler meg fortsatt litt uggen, men er heldigvis mye bedre, så håper ikke det utvikler seg til noe mer – tror mest sannsynlig det var matforgiftning, ouf, så jævlig!

Lørdag kveld var vi ute og spiste i gamlebyen, hvor vi skal gå litt mer i dag. Til nå har vi egentlig ikke fått opplevd så mye av selve Praha, så jeg gleder meg til å vandre gatelangs og se byen litt mer. Kanskje ta turen til Charles Bridge og noen ting man bør se når man først er her. Så lenge formen holder seg selvfølgelig… Vi skal også sjekke ut en restaurant som heter James Dean – et 50-talls spisested som ser sykt kult ut, elsker virkelig den stilen!

Det er forresten ikke bare i Norge det er kaldt – her er det også iskaldt, selv om det ikke er snø. Kanskje hakket verre hjemme ut ifra alle snappene jeg får hjemmefra med -13 til -23 grader – herregud hvor sykt er ikke det! Jaja, nå får jeg og Lars pakke oss ferdig så vi får sjekket ut i tide, så oppdaterer jeg selvfølgelig mer om turen senere. Håper virkelig dagen i dag blir bedre enn i går, hihi♥

Hvordan har din helg vært? 🙂